PASLAUGOS

KĄ MES GALIME DĖL JŪSŲ PADARYTI

RENGIMAS

Rengiame dokumentaciją: nuo įvarių teisinių formų juridinių asmenų steigimo, buhalterinės apskaitos finansinės atskaitomybės, vidinės įmonės dokumentacijos skirtos darbuotojams, bei pacientams iki bendros odontologinės klinikos veiklos procesų funkcinės analizės.

DIEGIMAS

Rengimo procese įgyvendintų dokumentų, procesų bei sistemų diegimas odontologijos klinikos veikloje. Personalo mokymai kaip elgtis su naujai paruoštais dokumentais, kur juos rasti, kaip valdyti. Naujų atsakomybių priskyrimas ir išaiškinimas. 

KONTROLĖ

Diegimo proceso kontrolė - analitinis požiūris į odontologijos klinikos veiklą. 

Nėra reikalo parduoti kliniką, jei Jūsų odontologo karjera baigėsi. Klinika gali būti verslas, kuris teisingai kontroliuojamas generuoja nenutrūkstamas pajamas. Tikslas - padėti odontontologijos klinikų vadovams išsiugdyti teisingą požiūrį kaip ir kada kontroliuoti kliniką. 


Nepaisant to, kokį kelią pasirinksite savo odontologijos klinikai, visad prisiminkite, jog pacientai yra tik dėl to, kad esate Jūs. Jie Jumis tiki, pasitiki Jumis ir atvykdami pas Jus į kliniką, jie palieka savo baimes ir rūpesčius šone, nes žino, jog Jūs jiems esate GERIAUSIAS gydytojas odontologas.

PRIIMKITE TAI ASMENIŠKAI, JŪS TO NUSIPELNĖTE!

PASLAUGOS

PENKI "P" - 5P

  1. Tikslas (pourpous) - koks Jūsų tikslas, kodėl Jūs tapote gydytoju odontologu, burnos higienistu, administratoriumi, ar kodėl tapote klinikos savininku?
  2. Žmonės (people) - atraskite savo žmones. Teisingi žmonės, su teisingai poreikiais, teisingose vietose, teisingiems tikslams.
  3. Pelnas - atbulo skaičiavimo metodika. Pasakykite sau kiek norite uždirbti, tuomet pasakykite sau kiek pacientų norite priimti per dieną, kokias paslaugas ir už kiek tai norite suteikti savo pacientams. 
  4. Platformos - tinkami įrankiai lengvina darbą. Skirkite kiek įmanoma daugiau laiko pacientui, automatizuokite esamus mechaninius procesus. Platformos padeda vertinti viską analitiškai, atrasti silpnąsias klinikos vietas, kurias galima paversti stipriosiomis.
  5. Procesai - gydymo planų atmetimo santykis, esamų pacientų išsaugojimas, naujų pacientų patirtis klinikoje, naujų pacientų įgijimas ir t.t. Tai klinikos viduje vykstantys procesai, kuriems veikiant teisingai, klinika privalo sulaukti sėkmės.